FAQ   •  Szukaj   •  Użytkownicy   •  Grupy   •  Rejestracja   •  Zaloguj   •  Album

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Amy
18-04-10, 19:57
Piotrek Rutkowski
Autor Wiadomość
macbed 
Ekspert



Zaproszone osoby: 1
Wiek: 25
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 543
Skąd: Okolice Suwałk
Wysłany: 14-04-09, 12:38   Piotrek Rutkowski

Piotrek jest początkującym kelnerem w małej restauracji. Lubi grać w piłkę nożną i czytać książki.
Ubranie zrobiłem w The Sims: Creator, twarz wybrałem. Oto zdjęcia:
_________________
Waiting for the one
The day that never comes
When you stand up and feel the warmth
But the sunshine never comes
METALLICA - THE DAY THAT NEVER COMES

MOJA GALERIA

http://chomikuj.pl/macbed5
 
 
 
Panda 
Ekspert



Wiek: 23
Dołączyła: 12 Mar 2009
Posty: 517
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-04-09, 12:43   

Twarz mało widać, jeżeli jest ro prezentacja sima .
A ponieważ jest dodana w "Simowie/Zwierzaki" to raczej prezentacja sima .
Z ubranie podobają mi się trampki ponieważ lubię trampki a zwłaszcza niebieskie i czerwone . :wink:
To jedyna rzecz jaka mi sie podoba .
Niestety nie ocenię .
_________________
F*CK MY LIFE
 
 
Maxuś
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-09, 14:16   

` she's a women, wybacz, ale raczej w the sims nie da się tak bardzo przybliżyć ekranu by zobaczyć pełną, kompletną twarz. Chociaż na siłę to można zrobić zdjęcie i np. w paincie przybliżyć, ale by była straszna pikseloza.

Co do prezentacji - sim ma niezły ubiór i twarz dobrze dobrana. Kamizelka czarna podoba mi się najbardziej - sam taką chciałbym mieć :D
Ciekawie wykombinowałeś z piłką. Aha i jeszcze jedno, bluzka. ten znak na niej mi jakoś nie pasuje. Lepsza by była czysta.
Ocenka: 8/10
 
 
macbed 
Ekspert



Zaproszone osoby: 1
Wiek: 25
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 543
Skąd: Okolice Suwałk
Wysłany: 14-04-09, 14:40   

Dzięki :) Przybliżenie było maksymalne, próbowałem z Print Screen, ale wychodziło jeszcze mniejsze.
_________________
Waiting for the one
The day that never comes
When you stand up and feel the warmth
But the sunshine never comes
METALLICA - THE DAY THAT NEVER COMES

MOJA GALERIA

http://chomikuj.pl/macbed5
 
 
 
Panda 
Ekspert



Wiek: 23
Dołączyła: 12 Mar 2009
Posty: 517
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-04-09, 13:14   

macbed napisał/a:
Przybliżenie było maksymalne, próbowałem z Print Screen, ale wychodziło jeszcze mniejsze.


Acha, to spoko (( ;

Maxuś napisał/a:
Aha i jeszcze jedno, bluzka. ten znak na niej mi jakoś nie pasuje. Lepsza by była czysta.


Jak dla mnie z tym obrazkiem jest lepiej ( ;
Nadaje całemu stroju całego uroku .
Dlatego to mi się podoba ^^
_________________
F*CK MY LIFE
 
 
Nick
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-09, 16:37   

Sim ładny, ubiór jest świetny. Włosy są fajne pasują do ubrania. Zdjęcie z piłką jest fajne . Twarz ma dobrze wykonaną. Ocena 9/10.
 
 
Dylan
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-09, 12:26   

Też sądzę że to fajny sim. Bardzo ładne ubranie i włosy. Reszta też jest ok ;D
 
 
Platinus 
Młodszy Mistrz



Zaproszone osoby: 1
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 749
Skąd: Alicante-Hiszpania
Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 09-06-09, 21:40   

Sim jest bardzo fajny , fajna kurtka i bluska pod spodem ;) , tylko nei lepsze byly by spodnie troche ciemniejsze?? A no i trambki swietnee xD ;)
_________________
Staraj się dojrzeć promyk światła tam,
gdzie inni widzą tylko ciemności.


Paulo Coelho
Ostatnio zmieniony przez Platinus 09-06-09, 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pi 
Młodszy Mistrz



Zaproszone osoby: 1
Wiek: 23
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 908
Skąd: U.S.A.
Ostrzeżeń:
 2/3/3
Wysłany: 18-04-10, 16:56   

Ja tam nie znam możliwości the sims 1 więc nie bardzo jestem w stanie ocenić, jak Ci to wyszło. Ale myślę sobie że nieźle ! 5/10 :wink:
 
 
Qwerty 
Ekspert



Wiek: 22
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 611
Skąd: Z Książki
Wysłany: 02-05-10, 13:37   

Fajny gostek ( :mrgreen: ). Jak na jedynkę podoba mi się. Zdjęcie z piłką rzeczywiście fajnie wygląda. Co tu oceniać - 10/10!
_________________
And sing
Slow it down
Through chaos as it swirls
It's us against the world

I love bananas!
 
 
 
cyberops96 
Początkujący


Wiek: 24
Dołączył: 04 Sty 2020
Posty: 1
Skąd: india
Wysłany: 04-01-20, 07:58   cyberops infosec

Cyberops is India’s leading organization in the field of Information security.
Advancement in technology and interconnected business ecosystems has combined to increase exposure to cyber attacks. We aim to digitally shield the cyberspace by offering various products and services. We are hovering to influence our proficiency and global footprint in the field of information security and cyber crime investigation.
We foster certified trainings on Information Security and provide penetration testing for security audits, and Cyber Crime Investigation services for various sectors to meet their specific needs.
Cyberops is the best company for VAPT & Penetration Testing in India.

Our services area -

Network Security Companies in Delhi
Network Security Companies in Bangalore
Network Security Companies in Mumbai
VAPT Companies in Mumbai
Penetration Testing Companies in Bangalore
_________________
Network Security Companies in Delhi
Network Security Companies in Bangalore
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

 
Jumpbox
Skocz do:  


All Rights Reserved. Theme SimsStyle created by Amy & Miki
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group